Tuesday, January 24

introduce my little sis ! :)

hey, assalamualaikum semua .. 
entry kali ini khas untuk adik angkat saya, miss zarif sofia sabani atau dikenali sbagai ayef..


dia yang tengah sekali tu .. sorry, gmbar ney je yg ada dlam lappy abg ney.. hehehe.. jangan marah tau ayef.. ^^


saya kenal dia ni dari adik saya yang datang beraya kat rumah dia di lahar yooi, penang.. lpas tu tgur2 la kat fb mcm biasa trus jady sis saya.. dia ney comey sbnarnya, suka mrajuk.. asyik2 nak bear bsar dari saya.. hehehe.. agaknye dia ney msty manje orgnye kan ? ehem , siapa yg nak brknalan ngan dia, kna bagitau dulu kat saya supaya saya nak tgk sma ada laki tu boleh jaga adik saya ney tak.. hehe.. wish u always happy n no matter what, abg mu ini sntiasa ada nk tolong ayef ktika ssah atau snang tau.. =)

No comments:

Post a Comment